loading...
طرفداران استینگ
mikaeil.devil بازدید : 270 دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

I walk alone

 

من به تنهایی می روم

 

I walk for miles inside this pit of danger

من مایلها(کیلومترها) در این چاله ی پر ازخطر می روم

 

A place where no one follows me

جایی که فردی به دنبالم نباشد

 

I walk alone

من به تنهایی می روم

 

Huh

اوه

Yeah

ی

I'm sick of all these people talkin' out their heads

 

من از مردمی که نمی فهمند و سخن می گویند متنفرم

 

I've never understood a damn thing that they said

من هیچگاه این افراد را درک نکردم..

 

From words to actions

از کلمات به اعمال

 

Never knowing what they're about

آنها هیچگاه روبرویشان را درک نمی کنند..

 

I guess I'll have to chew them off and spit them out

باید آنها رو همانند آدامس جوید و بعد هم پرت کرد..

 

And I'll say yeah

 

من می گویم آری

 

I walked for miles inside this pit of danger

من مایلها(کیلومترها) در این چاله ی پر ازخطر می روم

 

 

I've swallowed down a thousand years of anger

من تمام خشمم را به گلو فرو می برم..

A place where no one follows me

(من می روم) جایی که فردی دنبالم نباشد...

 

I walk alone

 

I walk alone

من به تنهای میروم من به تنهایی میروم

Yeah

ی

I walked for miles inside this pit of danger

 

من مایلها(کیلومترها) در این چاله ی پر ازخطر می روم

 

I've swallowed down a thousand years of anger

من هزار سال خشمم را به گلو فرو می برم..

 

 

A place where no one follows me

(من می روم) جایی که فردی دنبالم نباشد...

 

I walk alone

 

I walk alone

من به تنهایی می روم و من به تنهایی می روم.

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 68
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 26
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 101
  • بازدید ماه : 537
  • بازدید سال : 2,590
  • بازدید کلی : 126,270
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه


    ابزار وبلاگ نایت اسکین
    بنر ما