loading...
طرفداران استینگ
mikaeil.devil بازدید : 224 دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 نظرات (0)




مانی این دِ بنک لدرمچ , مسابقه ای که از سال 2005 در WWE برگزار میشه و جذابیت بسیاری داره . مسابقه ای که میتونه کریر یک استار جوان را درخشان و آینده ای روشن برای او بسازد .

غیر از جان سینا و دمین سندو , تمامی استارانی که Mr.Money in The Bank شده اند ، بعد از مدتی کَش موفقیت آمیزی داشته اند و صاحب تایتل شده اند . استارانی از جمله ادج , پانک و ســث رالـــینز .

در سال 2010 این مسابقه به یک PPV مـــجزا تبدیل شد که در آن 2 مسابقه سنتی MiTB Ladder Match برگزار می شد ( یکی برای تایتل WWE و دیگری برای تایتل World Heavyweight )

هر چند این اواخر با Unify شدن دو تایتل اصلی ، یک مانی این دِ بَنک لدر مَچ برگزار شد که امسال هم همینطور خواهد بود . 

در حال حاضر کمتر از یک ماه تا این PPV فاصله داریم و زود نیست که بخواهیم استارانی را سزاوار پیروزی در این مسابقه هستند رو رده بندی کنیم . پس نگاهی می اندازیم به استارانی که شایسته پیروزی در این مسابقه در ماه آینده هستند .



4. Dean Ambrose



پس از فروپاشیِ دِ شـــیلد , دین آمـــبروز با وجود شایستگی های فراوان کمتر از ســث رالــینز و رومــن رینز در تایتل پیکچر بود ، البته این از ارزش های این استار کم نمی کند اما نشان دهنده ی کم توجهی تیم کریتیو به دین آمبروز نسبت به 2 عضو دیگر است . دین آمبروزی که بار ها و بار ها ثابت کرده است یکی از بهترین استار های حال حاضر کمپانی درونِ رینگ می باشد و مسابقات مختلف او با استاران مختلف گواه بر این قضیه است .

در ماندی نایت راو هفته قبل , دین آمبروز یک قدم به آنچه استحقاق ــش را دارد نزدیک تر شد و بعنوان یکی از شرکت کنندگان در مسابقه برای تایتل WWE World Heavyweight نام برده شد .

هر چند او یکشنبه برای بدست آوردن تایتل خواهد جنگید اما اینکه او قهرمان شود بعید است چون افرادی مثل اورتن ، رینز و خودِ رالــــینز نسبت به او برای داشتن تایتل در اولویت هستند .

بعد از Payback زمانِ مناسبی برای آماده شدن آمبروز برای ورود به تایتل پیکجر می باشد . رینز پس از Payback بدنبال تایتل خواهد بود و در سامــراســـلم بــراک لســـنر بر می گرده تا تایتل "ــش" را باز پس گیرد ، پس جای خالی ای برای ورود آمبروز به تایتل پیکچر وجود ندارد و او احتمالاً اواخر سال مین اونتر می شود و وارد فیود برای بدست آوردن تایتل اصلی می شود اما چجوری ؟
بهترین راه برای وارد کردن آمبروز به تایتل پیکچر این است که او Mr.Money in The Bank شود و پس از چند ماه آماده شدن وارد تایتل پیکچر شود . اگر WWE قصد داشته باشد در آینده ای نه چندان دور آمبروز رو چمپ کنه ، به نظر من این بهترین راه می باشد .

در 2 سال اخیر ، آمبروز در مسابقه مانی این دِ بــَـنک لَدر مَچ حضور داشته اما توفیقی کسب نکرده است . باید دید آیا ضرب المثل " تا 3 نشه , بازی نشه " در مورد آمبروز صدق میکنه و او در سومین حضورش در این نوع مسابقه صاحب Briefcase میشه یا خیر .










3. Bad News Barrett



با توجه به استعدادی که بد نیوز برت دارد ، امسال در حقِ او بیشترین ظلم شده است .

هر چند او 3 ماه قهرمانِ Intercontinetal بود و بعد از آن در تورنمنت King Of The Ring پیروز شد و " King Barrett " لقب گرفت اما با توجه به استعدادی که او دارد ، WWE کمی در حق او ظلم کرده است او لایقِ بیشتر از این هاست .

کریر برت کاملاً یک جور پیشرفته است و یک دستورالعمل ساده در کریر او دیده می شود : او پوش می گیرد ، مدتی به او توجه می شود و پس از مدتی پوش ـش متوقف می شود و دوباره این روند از اول تکرار می شود ! او هیچ شایسته حضور در مین اونت است اما WWE چیزی که برت شایسته ــش است را به او نمی دهد .

در حال حاضر پیروز شدن در مانی این دِ بَنک دقیقاً همان چیزی است که BNB به آن نیازی مبرم دارد و او بیش از یک " کاندیدا " برای بدست آوردن این کیف است .

هر سال وقتی لیستی این چنینی ارسال می شود ، نام برت در آن دیده می شود اما باز هم WWE به او توجهی نمی کند و در حدی که او شایستگی دارد به او پوش نمی دهد و هر سال این موضوع تکرار می شود .

الان هم دیر نشده ! WWE می تونه با برنده کردن برت در رویداد پیشِ رو و در نهایت کَش ــی موفقیت آمیز بر تمام عملکرد های تیم کریتیو در مورد بد برت سرپوش بگذارد و سرفصلی جدید در کریر او آغاز کند .

او تمام مولفه ها برای تبدیل شدن به یک استار سطح بالا را دارد و او فقط یه خورده پوش درست و حسابی نیاز دارد و MiTB Briefcase میتونه اون پوشِ درست و حسابی باشه که برت داده میشه .









2. Bray Wyatt



نحوه بوک کردن بــِــری وایــِــت از 2 سال پیش تا به حال به شدت جایِ بحث دارد .

او ابتدا با وایـــِــت فــَــمیلی وارد مین راستر شد و بوکینگ WWE در مورد او خوب بود و همه چیز خوب پیش می رفت تا اینکه WWE تصمیم گرفت او با جان سینا فیود داشته باشد .

پس از فیود ناموفق با جان سینا ، او در تابستان با بیگ شو و کریس جریکو درگیر بود و سپس مدتی از Tv دور بود و در بازگشت با نبود دو هم تیمی سابق ـش در کنارش مثل گذشته نبود اما همه فکر می کردند وایـــِــت ، اون وایـــِــت سابق نمیشه اما همه در اشتباه بودند .
در فیود با آندرتیکر وایـــِـت خوش درخشید او انتظار می رفت این درخشش در راه این مسابقه به پیروزی وایــِــت برابر آندرتیکر و شروع پوش بزرگ او ختم شود اما اینطور نشد و WWE آندرتیکر را که به برد نیازی نداشت ، پیروز کرد .

در حال حاضر هم او با رایبک فیود دارد که چیزی جز تلف کردن وقت به دنبال ندارد . WWE می تواند با قراردادن وایـــِـت بعنوان پیروز MiTB Ladder Match اشتباهاتش را جبران کند و وایـــِـت را به چیزی که

شایستگی اش را دارد برساند ( مین اونت ) .

شاید یه خورده مسخره باشد که وایـــِـت در حالی وارد شود که در یک دست فانوس و در دست دیگر کیف MiTB را داشته باشد اما اگر داشتنِ این کیف به چمپ شدنِ او ختم شود ،

این موضوع ارزش خواهد داشت حتی اگر مسخره باشد !









1. Neville



هر چند نویل مدت زیادی برای دبیوت در مین راستر صبر کرد اما پس از دبیوت او به یکی از مورد توجه ترین استار ها تبدیل شد . او با عملکردی که از خود نشان داد ، اثبات کرد که به مین راستر نیامده تا دست کم گرفته شود بلکه برای هدف های بزرگ به مین راستر آمده است .

با پیروزی در برابر شیمس ، هارپر و برت او نشان داد که تشنه یک چالش است . او همچنین نزدیک بود پیروز King Of The Ring 2015 شود اما موفق نشد . نزدیک شدن به قهرمانی در این تورنمنت بدین معنی نیست که او پوش گرفته است و نباید در MiTB Ladder Match حضور داشته باشد . بهترین دلیل برای اینکه نویل می تواند Mr.Money In The Bank جدید باشد این است که او استعدادش را دارد اما هنوز برای مین اونتر شدن آماده نیست .
با دادنِ این کیف به نویل WWE با یک تیر دو نشان می زند ؛ هم استعداد او هدر نمی رود و به نوعی استعداد سوزی نشود و هم او پس از چند ماه آماده مین اونتر شدن می شود .

در حال حاضر دیدنِ او بعنوان WWE World Heavyweight Champion چندان خوشایند نیست . البته این بدین معنی نیست که او شایستگی ــش را ندارد بلکه این معنی را می دهد که او کم تجربه است و هنوز برای داشتنِ تایتل آماده نیست .

این مشکل ( کم تجربه بودن و نا آمادگی برای چَمپ شدن ) هم راه حلی دارد ، داشتن کیف می تواند این مشکل را حل کند ! به همین راحتی ...

شاید خیلی بگویند که او تازه در مین راستر دبیوت کرده و یک تازه وارد نباید Mr.MiTB شود اما این موضوع قبلاً هم اتفاق افتاده و تازه واردانی مثل دلریو و سندو و ... Mr.MiTB شده اند پس مشکلی پیرامون این قضیه وجود ندارد .

نویل سزاوار داشتنِ چنین شانسی است و WWE باید این شانس را به او بدهد .



نظر شما چیست ؟

کدام استار سزاوار پیروزی در MiTB Ladder Match می باشد ؟ چرا ؟

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 68
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 26
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 105
  • بازدید ماه : 541
  • بازدید سال : 2,594
  • بازدید کلی : 126,274
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه


    ابزار وبلاگ نایت اسکین
    بنر ما